Od czasowników MÓWIĆ I CZYTAĆ utwórz rzeczowniki pochodne oznaczające czynności, jej wykonawcę i miejsce.

wykonawca czynności-__________________________

miejsce wykonywania czynności-_____________________

wykonywana czynność-__________________

2

Odpowiedzi

2009-11-26T12:52:59+01:00
Wykonawca: mówca, czytelnik
miejsce: mównica, czytelnia
wykonywana; mówienie, czytanie
37 4 37
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T13:01:10+01:00
Mówca,czytelnik
mównica,czytelnia
mówienie,czytanie

Pozdro ;))
62 3 62