Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T16:58:32+01:00
Roznaca leci do gory od lewej strony do prawej, malejaca leci do gory od prawej strony do lewej. jak masz wzor funkcji to w rosnacej a jest dodadnie a w malejacej ujemne
a)malejaca
b)rosnaca
2009-11-26T16:59:36+01:00
A) malejąca - im większe x , tym mniejsza wartość - y.
b) rosnąca - przechodzi przez III ćwiartkę i punkt 2,0 , więc im większe x, tym większa wartość y.
2009-11-26T16:59:40+01:00
A)malejąca
b)rosnąca- bo wraz ze wzrostem argumentów wartości funkcji rosną