Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T19:36:43+01:00
Przede wszystkim Excalibur i król Artur
Beowulf - Hrunting
Dytryk z Bern - Nagelring
Bolesław Krzywousty - Żuraw
Roland - Durendal
Lancelot z Jeziora - Aroundight
Karol Wielki - Joyeuse (Flamberge)
to te które znam
6 4 6
2009-11-26T19:39:34+01:00
2009-11-26T19:40:58+01:00
-Miecz świętego Piotra
-Miecz księcia Dowmunta
-Miecze grunwaldzkie - dwa miecze wręczone przez heroldów krzyżackich Władysławowi II Jagielle pod Grunwaldem.
-Grus (Żuraw, Żurawiec) – miecz księcia Bolesława Krzywoustego
-Joyeuse – miecz Karola Wielkiego
-Szczerbiec – miecz koronacyjny królów Polski
1 5 1