Odpowiedzi

2009-11-26T22:47:24+01:00
Przeliczniki
http://www.green-acres.com/pl/convert_unit.htm
http://miary.hoga.pl/
tabela "kuchennych wag"
http://www.mniammniam.com/art.php?p=400
plansza
http://www.meritum.isu.pl/?id=pokaz_produkt&id_prod=17940
http://merikon.pl/files/products/wagi%5B1%5D.jpg
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-26T22:47:44+01:00
1 mila morska - 1.85 kilometra
1 km - 1000 m
1 m - 10 dm
1 m - 100 cm
1 m - 1000 mm
1 dm - 10 cm
1 dm - 100 mm
1 cm - 10 mm
1 hektolitr - 100 l
1 hektolitr - 100 dm sześciennych
1 l - 1 dm sześcienny
1 l - 1000 cm sześciennych
1 l - 1000 ml
1 dm sześcienny - 1000 cm sześciennych
1 tona - 1000 kg
1 kwintal - 100 kg
1kg - 1000 g
1 kg - 100 dag
1 dag - 10 g
1 g - 1000 miligramów
1 g - 5 karatów
1 km kwadratowy - 100 hektarów
1 hektar - 100 arów
1 hektar - 10000m kwadratowych
1 ar - 100 metrów kwadratowych
1 ar - 10000 dm kwadratowych
1 m kwadratowy - 100 dm kwadratowych
1 dm kwadratowy - 100 cm kwadratowych
1 cm kwadratowy - 100 mm kwadratowych
12 4 12
2009-11-26T22:50:32+01:00
1km=1000m
1m=100cm
1cm=10mm

(kilo=1000, np. kilometr czyli 1000 metrów)
(centy=0,01)
(mili=0,001)
(deka=10)
(decy=0,1)

1kg=1000g (bo kilogram=1000 gram <kilo to tysiąc>)
1dag=10g (bo deka=10)
4 1 4