Odpowiedzi

2009-11-27T22:29:41+01:00
Statyczny - nie zmienia losu

Dynamiczny - ma wpływ na losy
15 2 15
2009-11-27T22:30:54+01:00
Bohater dynamiczny- zmienia sie w oczach czytelnika.
bohater statyczny - nie zmienia sie
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-27T22:31:41+01:00
Bohater dynamiczny-Podczas akcji ( opisanej, np. w książce) ulega wewnętrznym przemianom.

Bohater statyczny-mimo akcji pozostaje niezmienny. Nie zmienia się pod żadnym wpływem.
20 4 20