Odpowiedzi

2009-11-28T13:37:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T13:38:58+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Oczywiście,jest ich mnóstwo,,,przekatna kwadratu wyraża sie wzorem a√2,,,np.niech ta przekatna ma 5 cm,,,czyli a√2=5→a=5√2:2=2,5√2,czyli wystarczy,że bok kwadratu ma np.a=2,5√2,a jego przekatna=5 ,a 5 to liczba naturalna