Odpowiedzi

2009-11-28T14:33:24+01:00
-gospodarka rolnicza
-goodarka domowa
72 2 72
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T14:36:44+01:00
Światowa, narodowa, regionalna
rynkowa, przestrzenna, wolnorynkowa, centralnie: planowana, sterowana, magazynowa, tradycyjna, folwarczno-pańszczyźniana
6 5 6
2009-11-28T16:15:51+01:00
Gospodarka regionalna
Gospodarka narodowa
Gospodarka światowa
Gospodarka rynkowa
Gospodarka Przestrzenna
Gospodarka centralnie planowana
Gospodarka wolnorynkowa
Gospodarka magazynowa
Gospodarka centralnie sterowana
12 3 12