Odpowiedzi

2009-11-28T15:43:28+01:00
Christ Church Cathedral
Dublin Castle
National Museum of Ireland
Custom House
General Post Office
Dublin Writers Museum
James Joyce Centre
Trinity College
Old Jameson Distillery
St. Michael's Graveyard - Stare cmentarzysko w Limerick
Clare Glens - około 20 km w kierunku Newport - pieszy szlak przy rzece „Clare River”
2009-11-28T15:43:42+01:00
A
Ardmore Gallan
C
Katedra św. Marii (Cork)
D
Dún Aengus
F
Fore Abbey
H
Hore Abbey
K
Katedra św. Finbara
Katedra św. Kolman
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-28T15:47:33+01:00
Możesz opisać kurhany w Knowth, Dowth i Newgrange, forty Dun Angus i Dun Conor, kościół św. Caimina w Inniscaltra, kaplicę Cormaca w Cashel, Ormond Castle, . . . ^^