Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:00:58+01:00
Czytanie książek, pisanie opowiadań, lubiła przebywać na łonie natury i wymyślać nazwy dla różnych miejsc
70 4 70
2009-11-29T15:02:33+01:00
Czytanie ksiazek, spacerowanie po lasach lakch, lubila przyrode, i jeszcze pisała cos xdd
59 3 59
2009-11-29T15:04:42+01:00
Ania Shirley interesowała się poezją . Potrafiła recytować wiersze oraz dobrze czytać poezje. Bardzo to kochała. Lubiła przebywać na świeżym powietrzu. Była bardzo mądra, zdolna i inteligentna. Miała bujną wyobraźnie i żyła marzeniami.

Dopisałem taką mini charakterystyke żeby niebylo tak pusto ;d
89 4 89