Odpowiedzi

2009-11-29T21:28:43+01:00
Piramidy, sfinks, oaza ( chociaż nie wiem czy to jest jakieś super ) , morza ...

Pozdrawaim :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T21:30:32+01:00
Atrakcje Egiptu:
Piramidy w Gizie
Muzeum egipskie w Kairze,Stary Kair i cytadela
Dolina Krulów
Sanktuarium Izydy w File
Świątynie w Karnaku
Kanał Sueski
3 5 3
2009-11-29T21:41:31+01:00
Na pewno piękne widoki
piramidy
sfinks
starożytne zabytki
piękne plaże
wielbłądy:))
pustynie
1 5 1