Odpowiedzi

2009-11-29T23:04:12+01:00
Chciałbym zostać informatykiem ponieważ jestem zafascynowany programowaniem. Moim hobby jest tworzenie stron,szablonów, programów. Bardzo podoba mi się ta praca i mam zamiar zostać w przyszłości informatykiem.
2 3 2
2009-11-29T23:07:57+01:00
Zawód który chciałbym wykonywać to grafik komputerowy. Jestem zainteresowany tym zawodem gdyż bardzo dobrze wychodzi mi praca przy komputerach. Zawód ten sprawia mi wiele przyjemności, a przecież zawód powinien być czystą przyjemnością a nie męką. W wolnych chwilach zajmuję się przerabianiem różnych zdjęć i ukazywaniem ich na różnych forach.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T23:08:37+01:00
Grafika Komputerowa?
Pomoge CI uwzglednic punkty
- Napisz Dlaczego wlasnie zawod Grafika
- Napisz Jakas historie, od kiedy i jak grafika CIe zainspirowala
- Napisz alternatywny zawod, gdyby ten niewypalil :) [ czyli inny jakis tylko zamien 1 zdanie o nim, jaki to by byl ]
- Uzasadnienie mozesz dac rozne, np, ze dobra placa, duze zapotrzebowanie, napisz ze masz talent do tego [ jezeli tak jest pochwal sie ]
czasem warto wiezdiec na co nas stac:)
- Napisz co musisz zrobic by nim byc, np. kierunek jak sie ksztalcic dalej, studia itd.
Pozdrawiam, mysle ze Ci pomoglem jakos.

Zacznij od zdania
W przyszlosci chcialbym zostac...
1 5 1