Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T20:25:56+01:00
Ostateczny podział imperium na Cesarstwo Wschodnie i Cesarstwo Zachodnie
8 3 8
  • Użytkownik Zadane
2009-11-30T20:26:56+01:00
Upadek Imperium Zachodniorzymskiego . Synowie Teodozjusza I Honoriusz i Arkadiusz podzielili pomiędzy siebie imperium, tworząc Cesarstwo Wschodnie i Cesarstwo Zachodnie.Podzielenia Cesarstwa Rzymskiego na 2 części.Początek wojny korynckiej między Koryntem i Atenami a Spartą
Rzymianie zdobyli po 10 latach oblężenia etruskie miasto Weje
założenie Bizancjum.
3 3 3
2009-11-30T20:27:58+01:00
Podział Cesarstwa Rzymskiego na część wschodnią, tj. Bizancjum ze stolicą w Konstantynopolu i
zachodnią ze stolicą w Rzymie
4 5 4