Podanym niżej informacjom przyporządkuj nazwę miasta dana informacja dotyczy

Ramka:Duisburg, Essen, Frankfurt nad Menem, Garmisch-Partenkirchen, Monachium

największy niemiecki port morski -

Najwieksze miasto zagłębia Ruhny -

najwiekszy osrodek handlowy przemysłowy i kulturalny południowych Niemiec, stolica Bawarii -

największy port lotniczy Niemiec -

alpejski kurort odbyły się w nim Zimowe Igrzyska Olimpijskie w 1936r -

3

Odpowiedzi

2009-12-01T17:33:27+01:00
Największy niemiecki port morski -Duisburg
Najwieksze miasto zagłębia Ruhny -Frankfurt nad Menem
najwiekszy osrodek handlowy przemysłowy i kulturalny południowych Niemiec, stolica Bawarii -Monachium
największy port lotniczy Niemiec -Essen,
alpejski kurort odbyły się w nim Zimowe Igrzyska Olimpijskie w 1936r - Garmisch-Partenkirchen
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:35:32+01:00
Największy niemiecki port morski - Duisburg
Najwieksze miasto zagłębia Ruhny - Essen
najwiekszy osrodek handlowy przemysłowy i kulturalny południowych Niemiec, stolica Bawarii - Monachium
największy port lotniczy Niemiec - Frankfurt nad Menem
alpejski kurort odbyły się w nim Zimowe Igrzyska Olimpijskie w 1936r - Garmisch-Partenkirchen

Na 100% dobrze. ;)

2009-12-01T17:36:46+01:00
1 Hamburg

2 Essen Oberhausen Bottrop Duisburg

3 Monachium

4 Frankfurt

5 Garmisch-Partenkirchen