Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:32:50+01:00
M. czerwone - m. śródziemne
m. ochockie - m. przybrzeżne
m. czarne - m. śródziemne
m. karaibskie - m. przybrzeżne
m. sargassowe - m. nie przylegające do żadnego lądu
m. arabskie - m. otwarte
m. koralowe - m. przybrzeżne
przybrzeżne np. Morze Beninga
między-wyspowe np. Morze Jawajskie
wewnątrz-kontynentalne np. Morze Bałtyckie
otwarte np. Morze Arabskie

Ocean Spokojny, Ocean Atlantycki
2009-12-01T17:34:05+01:00
Ocean Spokojny, Atlantycki
Morze : Śródziemne, Bałtyckie,Czerwone, Karaibskie, Norweskie, Północne, Południowochińskie, Egejskie, Beringa, Adriatyckie
2009-12-01T17:34:20+01:00
Morze Norweskie
Morze Baltyckie
Morze Polnocne
Morze Czarne
Morze Egejskie
Morze Tyrrenskie
Morze Jonskie
Morze Adriatyckie
Morze Azowskie
Morze srodziemne


Ocean Atlantycki
Ocean Spokojny