Odpowiedzi

2009-12-02T13:46:13+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X-ilość kart eweliny ,,,,,y-ilosc kart basi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x+y=360,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x-0,1x=y+0,1x,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x=360-y,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 0,9(360-y)=y+0,1(360-y),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 324-0,9y=y+36-0,1y,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, -1,8y=-288 ,,,,,,,,,,,,,,,,,, y=160,,,,,,,,,,,,,,,,x=360-160=200,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, odp.ewelinsa miała 200,a basia 160 kart
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T13:48:41+01:00
B-ilość kart Basi
e-ilość kart Eweliny

e+b=360
0,9e=b+0,1e

e+b=360
0,9e-0,1e-b=0

1,8e=360

e=200
b=160

Odp. Basia ma 160 kart, a Ewelina 200.