Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T16:22:21+01:00
"Miłość jest skrzydłem, które ten dał człowiekowi, aby ten mógł wzlecieć do Niego."

Michał Anioł

"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać."

Bertold Brecht
2009-12-02T16:23:16+01:00
"Nie wiadomo, do czego potrzebna jest większa dojrzałość: do miłości czy do rozstania"

"Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości."