Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-02T23:34:29+01:00
Zadanie w załączniku
wynik 25825
Takie zadania pisz do mnie na priv to ci za darmo rozwiąże jeśli bede umiał.
Pozdrawiam ;)
2009-12-02T23:35:49+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
25825
---------
51650:2
4
---------
11650
10
--------
-1650
-16
--------
----50
----40
---------
----10
----10
---------
= = 0