Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • kw8
  • Początkujący
2009-12-03T18:46:27+01:00
Byli wychowywani bardzo surowo. Do siódmego roku życia dzieckiem zajmowała się matka. Istnieje też historia, że niemowlęta kąpano w lodowatej wodzie, w strumieniu aby już od najmłodszych lat przyzwyczajali się do bólu jaki wywołuje wojna. Później wychowaniem dźećmi zajmowało się państwo. Dzieci zostawały szkolone na żołnierzy. Dawano im mało jedzenia, mieli niewygodne łóżka. Dalej byli przystosowywani do bólu.
2 5 2
2009-12-03T18:46:54+01:00
Wychowanie Spartanskie zmierzało do wyrobienia w młodych ludziach cech, które pozwoliłoby stać się najlepszymi wojownikami.
1 5 1