Odpowiedzi

2009-12-03T18:56:37+01:00
Pomieszanie jezyków nic takowego nie ukazuje.
Zostało ono wprowadzone symbolicznie po to, aby zwrócić uwage czytelnika na to, że nie jest ono tylko dla jednego narodu, ale jest dla wszystkich narodów i kultur, które chciałyby zapoznać się z owa historia....
Aczkolwiek moze to także symbolizować to iż Bóg chce ukarac wszystkich ludzi nie tylko jeden naród i jedną kulture, ale cały świat za nieposłuszeństwo.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T18:59:03+01:00
Obrauje to to, że ludzie nie wierzyli w to,że tylko Bóg jest najwyższy z wszystkich. Chcieli dosięgnąć nieba, budując wieżę. Bóg nie chciał do tego dopuścić, więc sprawił, że każdy z robotników mówił innym językiem, przez co nie mogli się dogadać i nie wybudowano wieży. :)
2 5 2