Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:13:54+01:00
1 stopien - 4 minuty

x stopni - 384 minuty

384 / 4 = 96° (odp)
1 5 1
2009-12-03T19:14:27+01:00
1* - 4 min
x* - 6h24m
x - 384min /4
96* - różnica
1 5 1
2009-12-03T19:18:19+01:00
Jak wiemy z obliczeń 1h odpowiada 15 stopniom, więc robimy proporcję:

1h ------- 15 st
6 h i 24/60 --------- x

x = (6h i 24/60h * 15stopni)/ 1h
x = 96 stopni

Taka jest odległość pomiędzy tymi miejscowościami.