Odpowiedzi

2009-12-03T19:26:34+01:00
Atrament z wodą
perfumy w pokoju
dwutlenek wegla i woda
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:28:54+01:00
1. pryśnij w jednym końcu pokoju perfumę a zacwilę będzie ją czuc w drugim końcu.
2. Zaparzenie herbaty.
3. rozszerzanie się ciasta drożdżowego.
4. -wlanie atramentu do wody.
5. wlanie soku do wody.
2009-12-03T19:29:48+01:00
Kiedy używasz perfumów zapach dojdzie do pokoju obok po jakimś czasie
kiedy kolega z ławki obok puści bąka też się o tym dowiesz
kiedy nastąpi wycbuch jak w Czarnobylu cząsteczki uwolnione dotrą nawet do USA
kiedy wsypiesz do herbaty cukru, nie mieszjąc po dłuższym czasie sam sie rozpuści
kiedy podlejesz kwiatka woda rozejdzie sie po całej doniczce - cała ziemia będzie mokra
1 1 1