PROSZĘ O NAPISANIE WYMOWY ;D

Je m' appelle Martina Baturo. J' ai treize ans. Ma seour s' appelle Sandra. Elle a neuf ans. Aime la couleur rouge . Ma mere s' appelle Wioletta. Elle a trente six ans. Aime à répéter. Mon pere s'appelle Artur. Il a trente sept ans. Son favoir mois ast Juin. Mon oncle s'appelle Sławek. Il a trente trois ans. Il est très bon . Ma tante s'appelle Kasia. Elle a vingt-huit ans. Elle est faible. Ma cousin s'appelle Nikola. Elle a dix ans. Elle aimait les animaux. J'ai deux grands-mères Haline et Danute.Un cinquante sept ans, et la soixante-deuxième-quatre . Mon grand-pere s'appelle Marian. Il a soixante-un ans. Il aime le chocolat. Ma famille habite a Marcinowice.

Z GÓRY DZIĘKI

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-04T18:55:46+01:00
Że mapel Martina Baturo. Że trez ą. Ma ser sapel Sandra. El a nef ą. Em la coler roż. Ma mer sapel Wioletta. El a trąt sizą. Em a repete. Mą per sapel Artur. Il a trąt trłazą. Il e tre bą. Ma tant sapel Kasia. El a węłitą. El es fąbl. Ma kuzin sapel Nikola. El a dizą. El amą le animo. Że de grą-mer Halina et Danuta. E sękatr setą et la sąksą dezim kart. Mą grą-per sapel Marian. Il a soksątę . Il em le szoklat. Ma famije abit a Marcinowice.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-12-04T19:23:09+01:00
Nazywam się Martina Baturo. Mam trzynaście lat. Moje seour s name is Sandra. Ona jest od dziewięciu lat. Love kolor czerwony. Moja matka "imię Wioletta. Miała trzydzieści sześć lat. Lubi się powtarzać. Mój ojciec nazwał Artura. Miał trzydzieści siedem lat. Jego miesięcy wiedząc ast czerwca Mój wujek nazywa Sławek. Ma trzydzieści trzy lata. To jest bardzo dobre. Ciotka wezwała Kasia. Jest dwadzieścia osiem. Jest słaby. Mój kuzyn ma na imię Nikola. Minęło dziesięć lat. Kochała zwierzęta. Mam dwie babcie i Haline Danute.Un pięćdziesiąt siedem lat, i sześćdziesiąt cztery sekundy. Mój dziadek nazywa Marian. Był sześćdziesiąt jeden lat. Uwielbia czekoladę. Moja rodzina mieszka Marcinowice.



Że mapel Martina Baturo. Że trez ą. Ma ser sapel Sandra. El a nef ą. Em la coler roż. Ma mer sapel Wioletta. El a trąt sizą. Em a repete. Mą per sapel Artur. Il a trąt trłazą. Il e tre bą. Ma tant sapel Kasia. El a węłitą. El es fąbl. Ma kuzin sapel Nikola. El a dizą. El amą le animo. Że de grą-mer Halina et Danuta. E sękatr setą et la sąksą dezim kart. Mą grą-per sapel Marian. Il a soksątę . Il em le szoklat. Ma famije abit a Marcinowice.
1 5 1