Odpowiedzi

2009-12-06T19:55:29+01:00
Destruenci stanowią ogniwo zamykające obieg pierwiastków w ekosystemach. Należą do nich liczne mikroorganizmy (bakterie, grzyby, promieniowce) i wiele bezkręgowców (np. nicienie, dżdżownice, roztocze, owady bezskrzydłe, chrząszcze).
28 4 28
  • Użytkownik Zadane
2009-12-06T19:56:05+01:00
Destruenci, reducenci, grupa organizmów glebowych z różnych grup systematycznych. Rozkładają one martwe materie.
Destruentami są np. Bakterie.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
  • 55a
  • Początkujący
2009-12-06T19:57:23+01:00
Destruenci organizmy rozkładające martwą materię org. na proste związki nieorganiczne, np. grzyby, bakterie
28 3 28