Odpowiedzi

2009-12-07T16:22:16+01:00
Podczas pompowania piłki,pontonu lub dętki rowerowej wykorzystuje się ściśliwość gazów.
122 4 122
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T16:23:12+01:00
`bezbarwny
`bezwonny
`Gazy przyjmują kształt naczynia, w którym się znajdują.
`Łatwo zmieniają objętość, tzn. są ściśliwe i rozprężliwe.
`Samorzutnie wypełniają całą dostępną im przestrzeń
176 3 176
hmmmm.... chyba nie do końca
ja też się z tym nie zgadzam !
2009-12-07T18:06:23+01:00
Wykorzystuje się ściśliwość gazów.
67 4 67