Odpowiedzi

2009-12-07T19:35:47+01:00
50kg-97%
xkg-96%

50*96=97*x
4800=97x
x=49,48kg

odp waza 49,48kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:40:47+01:00
50 kg - początkowa waga ogórków
97% - początkowa ilośc wody w ogórkach
50*0.97= 48,5kg - początkowa ilośc wody w ogórkach
50*0.96= 48kg - waga wody po zmniejszeniu
48.5 - 48=0.5kg - o tyle zmalała masa wody w ogórkach
50 - 0.5= 49.5kg - tyle ważą teraz ogórki