Odpowiedzi

2009-12-07T22:12:31+01:00
180zł*20/100% = 36zł
180-36=144zł

144*20/100=28,8zł
144+28,8=172,8zł

172,8zł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T22:22:02+01:00
Proponuję rozwiązać to proporcją.

180zł-100%
x - 20%

180% * 20%
x=--------------= 36zł
100%
180zł-36zł=144zł (cena po obniżce)

144zł-100%
x - 20%

144zł * 20%
x=---------------= 28.80zł (cena zwiększona)
100%

Ile zapłacimy za płaszcz jesienią:
144zł + 28.80zł= 172.80 zł -odpowiedź!!!