Odpowiedzi

2009-12-08T14:47:55+01:00
Spartanom chodziło a to aby mieszkańcy Sparty byli silni, wytrzymali i umiejący walczyć. Ateńczykom zależało na tym aby mieszkańcy Aten byli mądrzy i piękni.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T14:47:46+01:00
W Atenach była demokracja, a w Sparcie Monarchia.

W Atenach ważny był dobry wygląd zewnętrzny, a w Sparcie było wychowanie Spartańskie polegające na wychowaniu do wojska od najmłodszych lat.
5 3 5