Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-05T18:36:55+02:00
Ostatnich wakacji wyjechałem do Anglii. Byłam w Londynie przez sześć dni. I świetnie się bawili bo widziałam wiele pięknych miejsc. W pierwszy dzień pojechałem na wycieczkę po Londynie. Widziałam, Pałac Buckingham, Tower Bridge, Big Ben oraz Trafalgar Square. Ja jeździły autobusie piętrowym i widziałem wszystko wyraźnie z górnego pokładu. Następnego dnia poszłam do Picadilly Circus przez słynnego London underground zwane rurki. Spędziłem tam trochę pieniędzy w jednym z wielu CAFS. Na trzeci dzień nasz przewodnik zaprowadził nas słuchać London Symphony Orchestra. Nie lubię muzykę klasyczną, ale ten koncert był fajny. W czwartek poszedłem do British Museum i Natural History Museum. Widziałem tam wiele rzeczy od historii świata, nawet dinozaurów. Wieczorem odwiedził opactwo Westminster, Scotland Yard oraz domu premiera na Downing Street 10. Pogoda w piątek był słoneczny, więc chodził w Hyde Parku i mówił coś o szkole w Speaker's Corner, ale nie pamiętam co dokładnie było. Ostatni dzień w Londynie był również bardzo ekscytujące, ponieważ pojechaliśmy do ogromnego stadionu Wembley i odwiedził dwa porty lotnicze Londyn Heathrow i Gatwick. Kupiłem kilka pamiątek istnieje. Wieczorem spakowałam walizki i wrócić do domu.

Letzten Urlaub ging ich nach England. Ich war in London für sechs Tage. Ich hatte eine tolle Zeit, weil ich viele schöne Plätze gesehen. Der erste Tag ging ich auf einer Reise nach London. Ich sah, Buckingham Palace, Tower Bridge, Big Ben und Trafalgar Square. Ich fuhr ein Doppeldecker-Bus und ich sah alles klar aus dem oberen Deck. Am nächsten Tag ging ich zu Picadilly Circus von dem berühmten Londoner U-Rohr genannt. Ich habe etwas Geld in eine der vielen CAFS. Am dritten Tag unserer Führer hat uns zu hören, das London Symphony Orchestra. Ich weiß nicht, wie klassische Musik, aber das Konzert war cool. Am Donnerstag ging ich an das British Museum und das Natural History Museum. Da sah ich eine Menge Dinge aus der Geschichte der Welt, auch die Dinosaurier. In den Abend besuchten Westminster Abbey, Scotland Yard und die Heimat der Premierminister in der Downing Street 10 Wetter am Freitag war sonnig, so dass im Hyde Park zu gehen und sagte etwas von einer Schule in der Speaker's Corner, aber ich kann mich nicht erinnern, was es war. Letzter Tag in London war auch sehr aufregend, denn wir gingen zu den riesigen Wembley-Stadion und besuchten die beiden Londoner Flughäfen Heathrow und Gatwick. Ich kaufte ein paar Souvenirs gibt. In den Abend ihre Koffer gepackt und nach Hause gehen.
11 4 11
2009-09-05T20:10:06+02:00
Na wakacjach byłam w Anglii. Jest tam dużo do zwiedzania i dlatego tam pojechalam. Najbardziej podobał mi sie Big Ben, ale było wiele ciekawych miejsc. In der Sommerferien war ich in England. England hat viele Sehenswürdigkeiten und deshalb bin ich dahin gefahren. Am besten hat es mir Big Ben gefallen, es gab auch viele interessante Plätze dort..Najchętniej podróżuje pociągiem ponieważ jest to tanie. I młodżież na zniżki. Am liebsten reise ich mit dem Zug, weil es günstig ist. Außerdem haben die Jugendlichen eine Ermäßigung.. Jest dużo słońca ale w nocy bedzie padać. Es gibt viel Sonne aber in der Nacht soll es regnen.Moje wakacje spędzilam w Hamburgu. Chodziłam na zakupy, czytalam ksiązki i spotykalam sie z przyjaciółmi. Bylam tam tydzień. Meine Sommerferien habe ich in Hamburg verbracht. Ich bin dort Einkaufen gegangen, ich habe Bücher gelesen und ich habe dort Freunde getroffen. Ich war dort eine Woche.
7 2 7
2009-09-05T21:13:46+02:00
In den Sommerferien hat ich auf der Ferienlager in die Slowakei gawesen. Da ich hat viele neue Leute gekannt. Wir haben das Pressburg, das Budapest und das Wien besichtigt. wir sind ins Freibad zusammen gegangen. Am Ende haben wir das Lagerfeuer.
Ich bin eine Radtour an der See mit meine Freunde gemacht. Ich hat in das Breslau mit meine Oma gawesen Wir haben die Familie bezucht. In die Wochenenden bin ich mit meine Freunde auf der Partys oder Pizzeria. Da wir haben gezeltet.


Na wakacjach byłam naobozie w Słowacji. Poznałam tam dużo nowych ludzi. Zwiedzaliśmy Bratysławę, Budapeszt i Wiedeń. Chodziliśmy razem na basen.Na koniec mielśmy ognisko. Byłam na wycieczce rowerowej nad jezioro z przyjaciółmi. byłam z babcią we Wrocławiu. odwiedziłyśmy rodzinę. w weekendy z moimi przyjaciólmi chodziłam na imprezy lub do pizzerii. potem spaliśmy pod namiotami.

P.S.: wysłałam ci moje zadanie sprawdzone przez nauczycielkę :)
7 3 7