Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-04T20:22:53+02:00
A) 1000= 10³
b) 100000= 10⁵
c) 1000000= 10⁶
d) 1000000000= 10⁹
1 5 1
2009-09-04T20:25:04+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) tysiąc = 10³
b) sto tysięcy = 10⁵
c) milion = 10⁶
d) miliard = 10⁹

pozd..
2009-09-04T20:25:48+02:00