Odpowiedzi

2009-12-08T20:45:23+01:00
Na 100% odpowiedzią będzie punkt b)
16 1 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:50:45+01:00
A) 0,5*20*20= 0,5*400=200
b)6*10*10*pierwiastek z 3/4=150 pierwiastków z 3
c)(2/3*a *pierwiastek z 3):6= 10
a* pierwiastek z 3=30
a=10*pierwiastek z 3
P= 10*10*3*pierwiastek z 3/4=75*pierwiastek z 3
2009-12-08T20:54:06+01:00
A)
d=20
p-1\2*kwadrat
p=1/2*20do kwadratu
p=1/2*400
p=200
b)
p=a kwadrat pierwiastkó z 3/2
10 do kwadratu pierwiasków z 3przez 2
p=50 pierwiaskółw z 3 prze dwa
p= 50 pierwiastków z 3