Odpowiedzi

2009-12-09T14:48:28+01:00
Witam!
A więc:
10kg- razem czereśnie,
6zł- kwota tańszych za 1kg
9zł- kwota droższych za 1kg

Oba za taką samą kwotę:
6kg za 6zł
4kg - za 9zł
Więc:
6x6 = 36zł
4x9 = 36zł

Odp: zakupiona 6kg tańszych i 4kg droższych czereśni.
Pzdr.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T14:48:40+01:00
X-ilosc tanszych
y-ilosc drozszych

x+y-10
6x=9y :6

x+y=10
x=1,5y

1,5y+y=10
x=1,5y

2,5y=10 :2,5
x=1,5y

y= 4
x=6

odp.tanszych 4 kg drozszych 6 kg