Odpowiedzi

2009-12-09T17:30:01+01:00
Poprzez swoją wiare jeśli czujesz ze chcesz byc np księdzem
14 1 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T17:33:23+01:00
Żeby zostać Misjonarzem nie trzeba jeździć po całym świecie. Myślę, że żebym mogła/mógł zostać misjonarzem, muszę pomagać. Pomagać chorym, potrzebującym i biednym, oraz tym ludziom, którzy nie mają jak żyć na świecie. Biednym kupić chleb, przyodziać ich, dać jeść. Chorych odwiedzać i pocieszać, aby nie tracili wiary.Bezdomnych wspomagać finansowo. Trzeba żyć tak, by myśleć o innych, a nie tylko o sobie!
36 4 36
2009-12-09T17:43:56+01:00
Głos słowo Boże
nawracaj ludzi którzy zbłądzili
20 2 20