Odpowiedzi

2009-09-05T18:51:19+02:00
Wejścia : klawiatura, mysz, skaner,

wyjścia: monitor, drukarka,
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-05T18:55:56+02:00
Urządzenia wejscia to takie, które prowadzają coś do komputera, np. klawiatura, myszka., skaner.

Urządzenia wyjści to takie, które przekazują coś od komputera, np. monitor, drukarka, ploter.

Ująłem to najprościej jak tylko potrafię;)

Pozdrawiam,
matteushq;)
2 5 2
2009-09-05T19:03:01+02:00
Urządzenia wejścia
klawiatura, mysz komputerowa, skaner, joysticki oraz czytniki nośników danych

urządzenia wyjścia
monitor, drukarka, głośniki, słuchawki