Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-09T19:36:44+01:00
X : 37 = 37 - 8 , 37-12
x : 37 = 29, 25
x = 37 * 29,25
x = 1082,25


z mych obliczeń...;D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T19:44:42+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
X - Twoja liczba
x/37=y
y+8=37

reszta jest o 12 mniejsza od ilorazu
obliczam iloraz
y=29
29-12=17 - reszta
29*37+12=1090

sprawdzam:
1090/37=29, reszta 17
1090-37*29=17