Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-10T14:51:24+01:00
Plan wydarzeń:

1.Spotkanie diabłów i czarownic w chacie Twardowskiego.
2.Rola poezji w życiu narodu.
3.Trzy opowieści starego Grzegorza.
4.Próba samobójcza Kordiana.
5.Podróż Kordiana po Europie:
6.rozmowa z Dozorcą w Londynie,
7.lektura "Króla Leara" w Dover,
8.rozczarowanie Wiolettą we Włoszech,
9.kompromitacja papieża w Watykanie,
10.monolog na szczycie Mont Blanc.
11.Koronacja cara Mikołaja I na króla Polski.
12.Spotkanie spiskowców.
13.Próba zabicia cara.
14.Pobyt Kordiana w szpitalu psychiatrycznym.
15.Skazanie Kordiana na śmierć.
16.Spotkanie z Księdzem i Grzegorzem w więzieniu.
17.Niedokończona scena egzekucji Kordiana.


Nie wiem czy to dobrze? i nie wiem o co chodzi w tym???
4 3 4
2009-12-10T15:05:14+01:00
1.Spotkanie diabłów i czarownic w chacie Twardowskiego.
2.Rola poezji w życiu narodu.
3.Trzy opowieści starego Grzegorza.
4.Próba samobójcza Kordiana.
5.Podróż Kordiana po Europie:
6. Rozmowa z Dozorcą w Londynie,

7.Lektura "Króla Leara" w Dover,
8.Rozczarowanie Wiolettą we Włoszech,
9.Kompromitacja papieża w Watykanie,
10.Monolog na szczycie Mont Blanc.
11.Koronacja cara Mikołaja I na króla Polski.
12.Spotkanie spiskowców.
13.Próba zabicia cara.
14.Pobyt Kordiana w szpitalu psychiatrycznym.
15.Skazanie Kordiana na śmierć.
16.Spotkanie z Księdzem i Grzegorzem w więzieniu.
17.Niedokończona scena egzekucji Kordiana.


Moja siostra nie dawno to miała. Ja mam do tego opracowanie:)
1 3 1
2009-12-10T15:06:24+01:00
1.Spotkanie diabłów i czarownic w chacie Twardowskiego.
2.Rola poezji w życiu narodu.
3.Trzy opowieści starego Grzegorza.
4.Próba samobójcza Kordiana.
5.Podróż Kordiana po Europie:
6.rozmowa z Dozorcą w Londynie,
7.lektura "Króla Leara" w Dover,
8.rozczarowanie Wiolettą we Włoszech,
9.kompromitacja papieża w Watykanie,
10.monolog na szczycie Mont Blanc.
11.Koronacja cara Mikołaja I na króla Polski.
12.Spotkanie spiskowców.
13.Próba zabicia cara.
14.Pobyt Kordiana w szpitalu psychiatrycznym.
15.Skazanie Kordiana na śmierć.
16.Spotkanie z Księdzem i Grzegorzem w więzieniu.
17.Niedokończona scena egzekucji Kordiana.
:)
Mój brat miał takie coś i ja mu pomagałam
i ja też miałam :)