Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-10T17:08:58+01:00
Panie Jezu ,pomóż nam wytrwać w wierze Twego Ojca. Naucz nas bronić naszej ojczyzny, przed złem i zagrożeniami ,które zniszczyły by wiare i siłe naszego narodu.
130 4 130
2009-12-10T18:17:04+01:00
Prosimy Cię Panie,za przyczyną Najświętszej Maryi Panny,Królowej Polski,ochraniaj ojczyznę naszą od wszelkich przeciwności i zasłaniaj ją bezpiecznie od zasadzek nieprzyjacielskich.Przez Chrystusa Pana naszego.AMEN
109 4 109