Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-06T18:56:47+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
D = 13,5 g/cm³
m = 24,3 g
V = ?


d = m / V
V = m / d
V = 24,3 g / 13,5 g/cm³ = 1,85 cm³

Odp.: Objętość wynosi 1,85 cm³.



3 4 3
2009-09-06T19:07:19+02:00
Korzyrzystam ze wzoru
V=m/gestosc

m-masa
gestosc rtesci wynosi 13,5 g/cm^3

PODSTAW dane i oblicz
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-09-06T19:42:41+02:00
M=24,3g
d rtęci = 13,5 g/cm³
V=?

d=m/v => v=m/d

V = 24,3 g / 13,5 g/cm³ = 1,85 cm³

Odp.: Objętość wynosi 1,85 cm³.
3 5 3