Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-11T20:05:30+01:00

Farbę akwarelową można nakładać na dwa sposoby: 1) „mokre na mokre” – zwilżamy cały papier, mocujemy go do podkładu, by się nie pofałdował i nakładamy farby, które się swobodnie przenikają i rozpływają, dając miękką linię konturu; 2) "mokre na suche" - nakładamy warstwę farby, czekamy, aż wyschnie i dopiero nakładamy kolejne. Praca tzw. suchym pędzlem, z niewielką ilością wody, daje możliwość uzyskania większej precyzji i malowania detali. Malowanie akwarelą musi być śmiałe, dla początujących bez zbędnych detali, nie należy obawiać się wody, poddać się temu, jak rozleje się farba na papierze. Efekty mogą być zachwycające.
2009-12-11T20:06:22+01:00
Żeby ładnie malować trzeba mieć talent lub mieć naszkicowany rysunek i malować zgodnie ze szkicem
2009-12-11T20:11:05+01:00
Po 1. to nie uzywaj duzo wody bo papier robi sie odrazu namoczony i źle sie maluje na nim a po 2 maluj dokładnie (starannie) i własnie tez nie udzywaj zbyt duzo farby <źle to wygląda> maluj ruchami pociągłymi wtedy fajnie ci wyjdzie ;)
i jeszcze jedno.. jak juz zaczynasz malować to do końca..nie zostawiaj sobie tego na drugi dzień./:)