1. Jakie były cele Polskiej polityki zagranicznej w latach 20 i w jaki sposób były realizowane .

2. Uzupełnij zdania :
*W październiku ........r. niemiecki minister ..... Jaochim von...... zarządał od POlski zgody na włączenie ...........do....... oraz zbudowania......drogi przez Polskę.......łączącej........z.......wschodnimi.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:10:39+01:00
W październiku 1938r. niemiecki minister spraw zagranicznych Jaochim von Ribbentrop zażądał od Polski zgody na włączenie Wolnego miasta Gdańska do Rzeszy oraz zbudowania eksterytorialnej drogi przez Polskę Płn.-Zach. łączącej Niemcy z Prusami Wschodnimi.
2009-12-12T12:36:42+01:00
W październiku 1938r. niemiecki minister spraw zagranicznych Jaochim von Ribbentrop zażądał od Polski zgody na włączenie Wolnego miasta Gdańska do Rzeszy oraz zbudowania eksterytorialnej drogi przez Polskę Płn.-Zach. łączącej Niemcy z Prusami Wschodnimi.

z neta
1 1 1