Odpowiedzi

2009-12-13T11:19:55+01:00
Czyli otleruje go.nie narzucam mu moich prw i nie mowie mu co powinien robic.Przyjmuje do wiadomosci ze jest takim jakim jest i zasluguje na szacunek.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T11:20:38+01:00
Chodi o to że nie ważne jaki człowiek jest: zły dobry, ładny brzydki , i tak go będe szanować i akceptować
2009-12-13T11:21:49+01:00
Akceptuję człowieka takim ,jakim jest to znaczy że akceptuje jego charakter i wygląd tzn. całokształt jego.