Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-08T08:22:38+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Warto uczyć się historii, ponieważ można poznać historię swoich przodków. Historia przydaje się nie tylko w szkole, ale także w życiu codziennym. Każdy z osobna ma swoją własną historię i przeważnie dużo osób się nią interesuje, więc dlaczego nie zainteresujecie się historią innych osób?
1. historia to nauka o przeszłości, więc1. historia to nauka o przeszłości, więc poznajemy swoje korzenie, swe pochodzenie
2. na błędach popełnionych w przeszłości można się uczyć
3. ucząc się o przeszłości poznajemy także ciekawe rozwiązania w sytuacjach, w których sami nie poradzilibyśmy sobie.
4. możemy korzystać z dawnych stylów architektury, malarstwa, rzeźby, kultury
49 3 49
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-08T09:03:26+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Historia to nauka o przeszłości, o wydarzeniach które miały miejsce zarówno parę set lat temu jak i parę milionów. Dzięki przekazywanej wiedzy możemy się dowiedzieć co kiedyś nasi przodkowie jedli, jak żyli, co robili w ciągu nocy i dnia. Możemy rozważać za i przeciw ich postępowanie, stanąć na ich miejscu i pomyśleć co my byśmy zrobili. Historia to fascynująca dziedzina nauki ale tylko dla osób chcących się czegoś dowiedzieć i dość trudna do zrozumienia, w końcu chodzi o nas samych. Ludzie popełniali wiele błędów i konsekwencje były widoczne bardzo szybko po przez walki między plemionami w prehistorii, i w czasie wojen, które towarzyszyły ludzkości od początku starożytności, gdzie można wyliczać te potyczki między nieprzyjaciółmi. Dziś patrząc na to z oddali z drugiego planu wiemy o błędach popełnianych przez tych ludzi i właśnie wiedza o tym powinna powodować, że nie będziemy tych błędów więcej popełniać, ale jak przysłowie głosi historia lubi się powtarzać, więc to od nas samych zależy jak będziemy postępować i jak w przyszłości na kartach historii o nas będą pisać. Więc historii uczymy się po to aby nie uczyć się chodzić ścieżkami gruboskórnych, nadętych i chcących tylko dużej ilości pieniędzy ludzi, żeby w przyszłości nie popełniać ich błędów i inaczej spojrzeć na problem.
97 3 97