Korzystając z danych zamieszczonych w tabeli, oblicz roczne zbiory rolnika
w Chinach i Indiach. Mieszkaniec Chin uprawia ziemniaki na powierzchni 5 ha,
a mieszkaniec Indii – na obszarze 4 ha. Wskaż, który z nich osiągnął w 2002 roku
większe zbiory ziemniaków.

Plony ziemniaków w 2002 roku (w dt/ha)
Chiny 148
Indie 170

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T17:31:44+01:00
Zbiory rolnika w Chinach:
5ha*148dt/ha=740dt

Zbiory rolnika w Indiach:
4ha*170dt/ha=680dt

740dt > 680dt

Odp. Większe zbiory ziemniaków osiągnął mieszkaniec Chin.

xDD
2 5 2
2009-12-13T17:35:15+01:00