Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-13T20:42:12+01:00
Podróze ucza obyczaji i kultury innych narodowosci,poznawanie jezyka oraz tradycji.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-13T20:43:04+01:00
Możemy poznać nowych ludzi i ich kulturę, poznać nowe języki, nauczyć się czegoś nowego i poznawać świat.
2009-12-13T20:44:20+01:00
- widzimy wiele zabytków , oglądamy muzea, widzimy pomniki
- uczymy się języka
-uczymy się tradycji
-poznajemy nowych ludzi

ps liczę na najlepszą xd