Odpowiedzi

2009-12-14T16:19:58+01:00
1) Nauka zajmująca się komputerami i internetem.
2)ciąg danych
3) katalog plików
61 4 61
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T16:19:29+01:00
Informatyka to nauka o wykorzystywaniu komputera w pracy oraz metody ich przetwarzania.
Plik to zbiór informacji zapisany w pamięci komputera.
Folder służy do zachowania porządku na dysku. Przechowuje różne rzeczy.
11 4 11
2009-12-14T16:20:30+01:00
Informatyka-nauka zajmująca się początkowo metodami i techniką przetwarzania i przesyłania informacji oraz ich wdrażaniem, przy użyciu komputerów, we wszystkich dziedzinach ludzkiej działalności. Podstawą działania systemów informatycznych jest realizacja określonych programów - algorytmów, ciągów instrukcji zapisanych w języku programowania.

Plik - Plik (ang. file), jest to ciąg danych (inaczej zbiór danych), o skończonej długości, posiadający szereg atrybutów i stanowiący dla systemu operacyjnego całość. Nazwa pliku nie należy do niego, lecz jest przechowywana w systemie plików.

Folder - folder (ang. folder) – logiczna struktura organizacji danych na nośnikach pamięci. Katalog może zawierać pliki i kolejne katalogi. Można powiedzieć, że katalog to pojemnik na pliki (lub inne katalogi), pozwalający je katalogować, zamiast składować bezpośrednio w katalogu głównym systemu plików.
6 4 6