Tak dokładnie to jest NIEMIECKI.
Więc proszę abyście napisali mi te zdania tylko że po j. niemieckim :

1. Wstałam o 05.30 (godz.także słownie po niemieckim)
2. Ubrałam i umyłam się
3.Zjadłam śniadanie
4.Wyszłam do szkoły o godz. 07.30 (godz.także słownie po niemieckim)
5. Uczyłam się w szkole
6.Zjadłam obiad o godz. 12.00(godz.także słownie po niemieckim)
7.Wróciłam do domu
8.Odrabiam lekcje i uczę się
9.Zjadłam kolacje
10.Serfowałam po internecie oraz oglądałam tv
11.Wzięłam prysznic i poszłam spać o godz. 23.00(godz.także słownie po niemieckim)

Dzięki bardzo ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:16:48+01:00
Ich stand um 05:30 auf.
Ich hab mich gewaschen und zog mich an.
Ich aß das Frühstück.
Ich ging um 07:30 zur Schule.
Ich lernte in der Schule.
Ich aß das Mittagessen um 12.00.
Ich ging nach Hause.
Ich machte die Hausaufgaben und lerne.
Ich aß das Abendbrot.
Ich surfte im Internet und kuckte Fern.
Ich duschte und ging um 23:00 schlafen.

[co do tego wyzej..i nizej.. translatorem to kazdy potrafi.. niedosc ze polowa to angielski, to po drugie to nie ma zadnego sensu...]
2009-12-14T19:53:56+01:00
Ich stand um 05:30 auf.

Ich hab mich gewaschen und zog mich an.

Ich aß das Frühstück.

Ich ging um 07:30 zur Schule.

Ich lernte in der Schule.

Ich aß das Mittagessen um 12.00.

Ich ging nach Hause.

Ich machte die Hausaufgaben und lerne.

Ich aß das Abendbrot.

Ich surfte im Internet und kuckte Fern.

Ich duschte und ging um 23:00 schlafen.
2009-12-14T20:25:29+01:00
1 . Ich stand um 05:30 auf .
2 . Ich hab mich gewaschen und zog mich an .
3 . Ich aß das Frühstück .
4 . Ich ging um 07:30 zur Schule .
5 . Ich lernte in der Schule .
6 . Ich aß das Mittagessen um 12.00 .
7 . Ich ging nach Hause .
8 . Ich machte die Hausaufgaben und lerne .
9 . Ich aß das Abendbrot .
10 . Ich surfte im Internet und kuckte Fern .
11 . Ich duschte und ging um 23:00 schlafen .