Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:26:33+01:00
Z okazji tych wyjątkowych urodzin życzę Ci:
Zdrowia, bo przecież to ono jest takie ważne,
Miłości, bo to okna nadaje sens naszemu życiu
i wielu pięknych chwil, bo: "w życiu piękne są tylko chwile"!

:))
1 5 1
2009-12-14T18:27:00+01:00
Życzę Ci wszystkiego najlepszego, aby udawało Ci się na nowej ścieżce życia. Aby Ci się dobrze układało w życiu. życzę ci abyś miał jak najwięcej radości z upływanego czasu.