Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T18:49:05+01:00
Drodzy dziadkowie !
Serdecznie chciała bym zaprosić was na Święta. Bardzo miło będzie nam was gościć. Bardzo chcielibyśmy spędzić z wami te święta i było by dla nas zaszczytem gdybyśce przyjechali.
Kochana wnuczka /Kasia(?)
2009-12-14T18:50:59+01:00
Drodzy dziadkowie!
Na wstepię mojego listu chciałbym was pozdrowić.Bardzo dawno się nie widzieliśmy od mojego wyjazdu do senatorium.
Było w nim super i fajnie poznałam fajnego chłopaka Michał ,przyznam że z niego ciacho mmm.
Chciałabym was z nim zapoznać i serdecznie zapraszam was zapraszam na wigilie do nas na godz 18.00 .