1. Jakie według Ciebie zachowania nauczycieli są niedopuszczalne i nie powinny mieć miejsca w szkole?
2. Jakie zachowania uczniów są niedopuszczalne względem nauczycieli??


Podajcie mi przykłady, a ja już sobie wypracowanie z tego zrobię:)
proszę!!!!

2

Odpowiedzi

2009-09-09T16:22:15+02:00
Uczniowie
nie powini gadać na lekcji
nie bić się
nie spożywać alkocholu i papierosów
nie kłócić się z nauczycielem
Nauczyćiel
Nie powinien bić ucznia
Nie krzyczeć na ucznia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-09T17:38:55+02:00
Nauczyciele:
-nie powinni znęcać się nad uczniem psychicznie i fizycznie
-nie powinni krzyczeć (za dużo)
-nie mogą molestować uczniów
uczniowie:
-szanują nauczycieli
-nie używają wylgaryzmów w stronę nauczycieli
1 5 1