Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-14T22:18:09+01:00
2009-12-15T00:01:33+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
P=m/v
p=31,2g/4cm
P=7.8g/cm sześcienny