Odpowiedzi

2009-12-15T17:01:37+01:00
1.Gdy człowiek cierpi na Ziemi tak jak kiedyś Chrystus zbliża się do Boga.
2.Wigilia, kolędy, opłatek, 12 potraw, pasterka, choinka, szopka, prezenty, jasełka
2009-12-15T17:03:29+01:00
1)Bóg dopuszcza tyle cierpienia w życiu ponieważ chce nam ukazać że nie jesteśmy bezkarni swych czynów. Chce nas także powiadomić o tym że życia ma swe dobre, i złe strony.
2)Zwyczaje Bożonarodzeniowe to;
-ubieranie choinki w wieczór wigilijny
-obdarowywanie się prezentami w czasie wigilij
-pójście do kościoła w pasterkę
-zostawienie wolnego miejsca podczas wieczerzy wigilijnej
-12 potraw na stole wigilijnym
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T17:23:46+01:00
1)Bóg dopuszcza tyle cierpienia w życiu ponieważ chce nam ukazać że nie jesteśmy bezkarni swych czynów. Chce nas także powiadomić o tym że życia ma swe dobre, i złe strony.
2)Zwyczaje Bożonarodzeniowe to;
-ubieranie choinki w wieczór wigilijny
-obdarowywanie się prezentami w czasie wigilij
-pójście do kościoła w pasterkę
-zostawienie wolnego miejsca podczas wieczerzy wigilijnej
-12 potraw na stole wigilijnym